Üle 4,7 miljoni kliendi kogu maailmast ⭐⭐⭐⭐⭐
Kohaletoimetamine 4-6 tööpäeva jooksul
Tasuta kohaletoimetamine tellimustele üle 49 €
100% rahulolu garantii
60-päevane tagastuspoliitika
Home Ikone NOVO_mail
Kohaletoimetamine 4-6 tööpäeva jooksul
Tasuta kohaletoimetamine tellimustele üle 49 €
100% rahulolu garantii
60-päevane tagastuspoliitika

Paki kohaletoimetamine

  • Kus on minu pakk?

Saate oma paki asukohta kontrollida, sisestades oma jälgimisnumbri (mille saite e-kirjas, mis puudutas teie paki saatmist) järgmisel lingil: https://unisend.ee/.

  • Kust ma saan jälgimisnumbri?

Saadame teile paki jälgimisnumbri e-kirjaga, milles teavitame teid paki saatmisest ja kohaletoimetamisest. Jälgimisnumber on samuti kirjas Unisend saadetud teadetes.

  • Kuidas te pakke saadate?

Pakke toimetame kohale Unisend teenuse abil. Kuller toimetab paki aadressile, mille sisestasite tellimust tehes. Pakke toimetatakse kohale tööpäevadel. Kui te ei ole kohal, kui pakk saabub, saate vajalikud juhised paki kättesaamiseks (postkasti, e-posti või SMS-i teel).

  • Mul on kohaletoimetamisega probleeme, mida teha?

Kui teil on kohaletoimetamisega probleeme, võite ühendust võtta Unisend telefonil 00372 677 0070. Samuti oleme kättesaadavad aadressil [email protected]. Aitame meeleldi probleemi lahendada ja hoolitseme selle eest, et saaksite oma paki võimalikult kiiresti kätte.

  • Millised on kohaletoimetamise kulud?

Tellimuste puhul kuni 49€ on kohaletoimetamise tasu 4,90 €. Tellimuste puhul, mis ületavad 49 €, on kohaletoimetamine tasuta.

  • Saabusid kahjustatud tooted

Kui märkate paki kättesaamisel, et see on kahjustatud, tuleb see kohe fikseerida. Seejärel saatke meile üksikasjad (sh fotod) aadressile [email protected] 8 päeva jooksul pärast paki kättesaamist. Kontrollime, kas teil on õigus asendustoodetele, ja anname teile vastavad juhised.

  • Paki kindlustus

Paki kindlustus annab kindlustunde klientidele, kes muretsevad oma saadetiste pärast. Kahjustatud või puuduvate toodete korral pakume lahenduse omal kulul, et tagada teile tellitud toodete kiire kohaletoimetamine.

  • Järjekorra vahelejätmine

“Skip the queue” teenusega tellimused töödeldakse ja pakendatakse eelisjärjekorras. Nii saate tagada paki kiirema kohaletoimetamise.

Kaebused

  • Soovin toote tagastada. Kuidas ma seda teha saan?

Kui soovite tooteid tagastada, teavitage meid sellest 60 päeva jooksul pärast ostu aadressil [email protected].

Toodete tagastamise aadress: Nutrisslim d.o.o., Obrtniška ulica 4, 1292 IG – Slovenija

Toodete tagastamisel lisage kindlasti täidetud Toote tagastamise vorm, mille leiate SIIT.

Lisateavet lepingust taganemise või tellitud toodete kohta leiate meie Üldtingimustest: https://www.naturesfinest.ee/general-terms-and-conditions/

  • Valed tooted pakis

Kui olete saanud vale või kahjustatud toote, palume saata meile üksikasjad (sh fotod) 8 päeva jooksul pärast paki kättesaamist. Kontrollime, kas teil on õigus saada asendustooted, ja anname teile vastavad juhised. Palun lisage kindlasti oma tellimuse kinnitusnumber e-kirja teemareale, et saaksime teie tellimuse kiiresti üles leida ja taotluse kiiresti menetleda.

  • Puuduvad tooted

Mõistame, kui oluline on teile kogu tellimuse täies mahus kättesaamine, ning see on oluline ka meile! Teeme kõik endast oleneva, et teie tellimus jõuaks teieni õigel ajal ja heas seisukorras.

Palun võtke meiega ühendust aadressil [email protected] 8 päeva jooksul, et saaksime korraldada puuduvate toodete asendamise. Palun lisage kindlasti oma tellimuse kinnitusnumber e-kirja teemareale, et saaksime teie tellimuse kiiremini üles leida ja taotluse kohe menetleda.

Ostuinfo

  • Kuidas saan kasutada sooduskoodi?


Ühe ostu puhul saate kasutada ainult ühte sooduskoodi, mille tuleb sisestada ostuprotsessi viimases etapis, kassas.

  • Mida teha, kui ma ei saa tellimuse kinnituskirja?


Meie tellimuse kinnituskirjad saadetakse automaatselt kohe pärast ostu sooritamist meie veebilehel. Kui te pole seda saanud, kontrollige kõigepealt oma rämpsposti või reklaamikirjade kausta.

Võimalik, et sisestasite ostu vormistamisel vale e-posti aadressi. Sel juhul võtke meiega ühendust ja saame koos välja selgitada, mis juhtus. Siiski kontrollige kõigepealt oma rämpsposti kausta.