Üle 4,7 miljoni kliendi kogu maailmast ⭐⭐⭐⭐⭐
Kohaletoimetamine 4-6 tööpäeva jooksul
Tasuta kohaletoimetamine tellimustele üle 49 €
100% rahulolu garantii
60-päevane tagastuspoliitika
Home Ikone NOVO_mail
Kohaletoimetamine 4-6 tööpäeva jooksul
Tasuta kohaletoimetamine tellimustele üle 49 €
100% rahulolu garantii
60-päevane tagastuspoliitika

Pakume 60-päevast tagastusõigust

Kasutajal (ostjal) on õigus teatada Müüjale 60 päeva jooksul alates tellitud toodete kättesaamise kuupäevast, et ta tühistab ostulepingu, ilma et peaks selleks põhjust esitama. Ostja peab tooted tagastama Müüjale omal kulul.

Ostetud toodete tagastamine

Teade lepingust taganemise kohta tuleb esitada koos tagastusvormiga või üheselt mõistetava avaldusega, mis selgelt näitab, et soovite lepingust taganeda, aadressile [email protected]

Toodete tagastusvormi leiate SIIT (kliki)

Ostetud tooted tuleb ostjal omal kulul Müüjale tagastada hiljemalt 60 päeva jooksul alates taganemisteate esitamise kuupäevast.

Ostetud tooted tuleb Müüjale tagastada kahjustamata, originaalpakendis ja muutmata koguses, välja arvatud juhul, kui tooted on hävinud, kahjustatud, kadunud või koguseliselt vähenenud kasutaja (ostja) süüta.

Kui postipakk, milles kasutaja (ostja) tellitud tooted saabusid, on füüsiliselt kahjustatud, ei tohiks saaja pakki vastu võtta ilma vedaja poolt väljastatud kahjustuste aktita, kuna see on vajalik kahjunõude menetluse algatamiseks vedaja juures.

Toodete tagastamise aadress

Unit 16, Dulverton Road, Electric Ave, Aston Birmingham B6 7JJ, UK

Toodete tagastamisel veenduge, et lisate täidetud tagastusvormi, mille leiate SIIT (kliki). Kaebuse menetlemiseks saatke palun pilt pakendist, karbil olevast sildist ning kõigist saadud toodetest.

Soovitame paki saata tähitud postiga koos saatelehega, et ka kadunud paki korral saaks teie nõuet lahendada saatelehe ja jälgimisnumbri alusel. Saate meile saatelehe ja vedaja nime saata e-posti teel aadressile [email protected].

Müüja tagastab ostjale kogu ostuhinna, mille ostja tellimuse vormistamise hetkel tasus, või nende toodete ostuhinna, mis on Müüjale tagastatud.

Tagastatud toodete eest tagastab Müüja ostuhinna hiljemalt 14 päeva jooksul pärast tagastatud paki jõudmist Nutrisslimi lattu. Tagasimakse tehakse Müüja poolt samale isiklikule või tehingukontole, millelt makse tehti, või kontole, mille ostja on märkinud tagastusvormil.

Kas said pakis valed tooted?

Kui olete saanud valed või kahjustatud tooted, saatke palun kaebus aadressile [email protected], lisades üksikasjad. Kaebuse menetlemiseks saatke palun pilt pakendist, karbil olevast sildist ja kõigist saadud toodetest. Seda tuleb teha 8 päeva jooksul alates paki kättesaamisest. Kontrollime, kas teil on õigus uutele toodetele, ning anname vastavalt juhised. Palun lisage oma tellimuse number ning kõik kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, aadress ja telefoninumber), et saaksime teie tellimuse kiiresti üles leida ja taotlust menetleda.

Kas mõni toode oli puudu?

Me teame, kui oluline on teile kogu tellimuse kättesaamine – see on ka meie jaoks oluline! Teeme kõik võimaliku, et teie tellimus õigel ajal ja heas korras kohale jõuaks.

Palun võtke meiega ühendust aadressil [email protected] 8 päeva jooksul, et saaksime puuduvad tooted välja saata. Lisage oma tellimuse number e-kirja teemareale ning sõnumisse lisage fotod kõigist saadud toodetest, tootepakendist ning karbil olevast tarne-etiketist.

Ainult nõuded, mis vastavad kõigile ülaltoodud tingimustele, lahendatakse positiivselt.